GENEL BİLGİLER
Akademik Görev
DOÇENT
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ
Kitap
1Öğretim İlke ve Yöntemleri (Teoriden Uygulamaya)
ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Evi:vizetek yayın evi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 371, ISBN: 978-625-8499-50-6
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2çocuk mekan coğrafya
KOLSUZ İREM, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Evi:vizetek yayın evi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 343, ISBN: 978-625-8499-38-4
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3şırnak 2023 vizyon çalıştAYI
ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Evi:ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 284, ISBN: 978-605-68065-0-6
2017 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makale
1İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞ BİRLİKLİ ÖĞRENMELERİ İLE KARAR VERME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ1
ÖZEREN ENDER, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:tarih okulu dergisi, 2023
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2A PEDAGOGICAL PERSPECTIVE ANALYSIS OF TURKISH GENERATION Z UNIVERSITY STUDENTS' VIEWS ON VIRTUAL ECOLOGIES AND AVATAR AS SELF-CONSCIOUSNESS AND SELF-PRESENTATION
ERDAMAR FATİH SELİM, KULOĞLU AYŞENUR, AKPINAR BURHAN, Yayın Yeri:International Online Journal of Education and Teaching, 2023
Ulusal Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
3Content analysis of curriculum development studies for immigrants
ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:International Journal of Curriculum and Instruction, 2023
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4CURRICULUM DEVELOPMENT STUDIES IN HIGHER EDUCATION: EXAMINATION OF HIGHER EDUCATION CURRICULA IN THE CONTEXT OF TEACHER TRAINING
ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:Open Access Publishing Group, 2023
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5Evaluation of the 9th-grade 2018 Physics Curriculum With Multilevel Rasch Analysis
ERDAMAR FATİH SELİM, ARCAGÖK SERDAR, Yayın Yeri:Eurasian Society of Educational Research, 2023
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6DEVELOPMENT OF TEACHER PERCEPTION SCALE OF TURKISH GENERATION Z CHARACTERSTICS
ERDAMAR FATİH SELİM, KULOĞLU AYŞENUR, AKPINAR BURHAN, Yayın Yeri:International Journal of Eurasian Education and Culture), 2022
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
7Analysis of Preschool Curricula Amid Covid-19 Pandemic and Post-Pandemic Period
ERDAMAR FATİH SELİM, AKPINAR BURHAN, Yayın Yeri:DINAMIKA ILMU, 2022
Uluslararası Hakemli erıc Özgün Makale
8Examination of the Relationship Between Primary School Students Perceptions of Self-Learning and Decision-Making Skills
ERDAMAR FATİH SELİM, ÖZEREN ENDER, Yayın Yeri:Education Quarterly Reviews, 2022
Uluslararası Hakemli erıc Özgün Makale
9Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
AKPINAR BURHAN, KULOĞLU AYŞENUR, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:Journal of Society Research, 2022
Uluslararası Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO) Özgün Makale
10Analysis of Classroom techers Perceptions of Curriculum Literacy
ERDAMAR FATİH SELİM,AKPUNAR BÜRHAN, Yayın Yeri:journal of education and training studies, 2021
Uluslararası Hakemli ERIC Özgün Makale
11Yönetici perspektifinden sınıf öğretmenlerinin program okuryazarlık becerilerinin analizi
ERDAMAR FATİH SELİM, AKPINAR BURHAN, Yayın Yeri:tarih okulu dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
12ÖĞRETMEN İSTİHDAMI ve ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER BAĞLAMINDAAŞIRI EĞİTİMLİLİK SORUNU
AKPUNAR BÜRHAN,ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
13Over Education as a Problem of Higher Education Curriculum
AKPINAR BURHAN, ÖZEREN ENDER, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:International Journal of Learning and Teaching, 2020
Uluslararası Hakemli Google Scholar; Crossref, CNKI Özgün Makale
14Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmen Adayları Üzerine Yapılmış Doktora Çalışmalarının İncelenmesi
AKPUNAR Bürhan, KAZU İbrahim Yaşar, ERDAMAR Fatih Selim, Yayın Yeri:Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2018
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
15OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROGRAM LİDERLİĞİ ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ASLAN OSMAN, AKPINAR BURHAN, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:ELECTRONIC JOURNAL OF EDUCATION SCIENCES, 2018
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
16Branş Öğretmenlerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Algısı: Metaforik Bir Çalışma
ERDAMAR FATİH SELİM,AKPUNAR BÜRHAN, Yayın Yeri:Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi dergisi, 2017
Uluslararası Hakemli asos Özgün Makale
17SINIF ÖĞRETMENLERiNiN EĞiTiM ARASTIRMALARINAYÖNELiK ALGISI: METAFORiK BiR ÇALISMA
ERDAMAR FATİH SELİM,AKPUNAR BÜRHAN, Yayın Yeri:elektronik eğitim bilimleri dergisi, 2017
Uluslararası Hakemli asos, sobiad Özgün Makale
18Problems Encountered in the Applications of Multiple intelligence Theory in Primary Schools in Turkey
YILMAZ EMRULLAH, AKPINAR BURHAN, ERDAMAR FATİH SELİM, Yayın Yeri:Procedia Social and Behavioral Sciences, 2010
Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Bildiri
1The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula AndAdolescence
AKPUNAR BÜRHAN,ÖZEREN ENDER,ERDAMAR FATİH SELİM (25.01.2018 - 27.01.2018), Yayın Yeri:ICCA2018, 25.01.2018
Uluslararası Tam metin bildiri
2İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAĞIMSIZ ÖĞRENME VE KARAR VERME BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ERDAMAR FATİH SELİM, ÖZEREN ENDER (24.10.2022 - ), Yayın Yeri:6.ULUSLARARASI AVRASYA SPOR, EĞİTİM VE TOPLUM KONGRESİ, 24.10.2022
Uluslararası Özet bildiri
3Fen-Edebiyat Fakültelerinin Mesleki teknik Eğitime Destek Potansiyellerinin Değerlendirilmesi
AKPUNAR BÜRHAN,ÖZEREN ENDER,ERDAMAR FATİH SELİM (24.10.2016 - 25.10.2016), Yayın Yeri:II.eğitim Kongresi, 24.10.2016
Ulusal
4ANALYSIS OF TURKISH GENERATION Z VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS' EMPLOYMENT TENDENCIES IN THE CONTEXT OF OCCUPATION PREFERENCE AND WORKING VALUES
ERDAMAR FATİH SELİM, AKPUNAR ESRANUR (24.06.2022 - ), Yayın Yeri:International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, 24.06.2022
Uluslararası Tam metin bildiri
5THE ROLE OF MULTiPLE INTELLEGENCE THEORY IN PROVlDING SOCIAL PEACE AND CUL CONSTITUTING AN AGREEMENT CULTURE
ERDAMAR FATİH SELİM, KULOĞLU AYŞENUR, AKPINAR BURHAN (23.05.2009 - ), Yayın Yeri:THE FIRST INTERNATIONAL CONFERENCE OF LIVING THEORISTS "HOWARD GARDNER'', 23.05.2009
Ulusal Özet bildiri
6Problems Encountered in the Applications of Multiple Theory in Primary Schools in Turkey
AKPUNAR BÜRHAN,YILMAZ EMRULLAH,ERDAMAR FATİH SELİM (23.02.2010 - 23.04.2010), Yayın Yeri:The World Conference on Learning, Teaching and Administration, 23.02.2010
Uluslararası Tam metin bildiri
7 MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN METAVERSE FARKINDALIKLARININ EĞİTİM-DİJİTAL ETKİLEŞİMİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
ERDAMAR FATİH SELİM, AKPUNAR ESRANUR (20.05.2022 - ), Yayın Yeri:II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER DİJİTAL YAŞAM KONGRESİ 20 -21 MAYIS ANKARA- TÜRKİYE, 20.05.2022
Ulusal Tam metin bildiri
8Meslek Yüksek Okulu Teknik Müfredatlarının Öğrenci Görüşlerine GöreDeğerlendirilmesi
AKTACİR MEHMET AZMİ,AKPUNAR BÜRHAN,ERDAMAR FATİH SELİM,ELMASTAŞ NECMETTİN (18.05.2017 - 20.05.2017), Yayın Yeri:UMYOS VI.Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 18.05.2017
Uluslararası Tam metin bildiri
9ÖĞRETMENLERİN OLAGANÜSTÜ HALLER PEDAGOJİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ
ERDAMAR FATİH SELİM, AKPINAR BURHAN (11.09.2023 - 12.09.2023), Yayın Yeri:8 th INTERNATIONAL MODERN SCIENCES CONGRESS, 11.09.2023
Uluslararası Tam metin bildiri
Eğitim Bilgileri
Doktora
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez : Sınıf öğretmenlerinin program okuryazarlık algıları ve ilkokul yöneticilerinin öğretmenlerin program okuryazarlık becerisine yönelik algılarının ilerlemeci felsefe bağlamında analizi
Doktora
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez : Sınıf öğretmenlerinin program okuryazarlık algıları ve ilkokul yöneticilerinin öğretmenlerin program okuryazarlık becerisine yönelik algılarının ilerlemeci felsefe bağlamında analizi
Lisans
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez :
Lisans
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez :
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez : İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramı ve uygulanmasına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği)
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez : İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramı ve uygulanmasına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği)
Lisans
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
Tez :
Lisans
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
Tez :
Yönetilen Tezler
Projeler
1"Şırnak Turizm Simülasyonu ve Bilim Merkezi
ERKAN MEHMET EMİN, HASKUL MEHMET, ERDAMAR FATİH SELİM, TURŞUCU AHMET, ÜLGEN CANAN, ERTAŞ ÇAĞDAŞ, ÖZGEN ÇİĞDEMLİ ASLI ÖZGE, SEYHAN METİN, ÇELİK SEDAT, ÜLGEN ASAF TOLGA,
Diğer (Ulusal) Tamamlandı [],04.09.2018 - 25.09.2020