ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/PAZARLAMA (DR)/
Tez: FİKİR VE İDEOLOJİ PAZARLAMASINDA MÜZİĞİN ROLÜ: MÜZİĞİ İCRA EDENLER VE KENDİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ/DIŞ TİCARET PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/
Tez: Tüketici etnosentrizmi ve ülke imajı üzerine kültürlerarası bir çalışma: Türkiye ve Yunanistan örneği
İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./